Australië poging 2 - Reisverslag uit Warmenhuizen, Nederland van Femke Catshoek - WaarBenJij.nu Australië poging 2 - Reisverslag uit Warmenhuizen, Nederland van Femke Catshoek - WaarBenJij.nu

Australië poging 2

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

04 Oktober 2015 | Nederland, Warmenhuizen

Vandaag start poging 2. Dit keer met 1 van mijn best vriendinnen. We gaan naar Thailand en Australië. De eerste 12 dagen zijn we in Thailand en gaan we onder andere met de nachttrein en een tussenvlucht. Dan door naar Australië. Daar halen we ongeveer naar een week een camper op. Met de camper gaan we langs de kust toeren. Vanmiddag om 18:00 uur vliegen eindelijk.

• 04 Oktober 2015 - 12:19

Koert:

Femke

Ik hoop dat deze poging slaag. Ben er wel van overtuigd. Ik wens je een heel mooie reis. Straks uitzwaaien. Hebben wij ook ff rust

• 04 Oktober 2015 - 23:37

Ellen:

Gaat vast helemaal goed komen, met z'n tweeën gaan jullie de tijd van jullie leven krijgen, mooie bijzondere avonturen beleven. Met vast ook moeilijke momentjes dat hoort erbij, sleep elkaar er doorheen en geniet van alles wat op jullie pad komt!! xxx

• 05 Oktober 2015 - 17:26

Marian:

wow, dat is mooi nieuws! ik kan alleen maar zeggen: geniet van alle avonturen en belevenissen! kus