Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Femke Catshoek - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Femke Catshoek - WaarBenJij.nu

Thailand

Door: Femke Catshoek

Blijf op de hoogte en volg Femke

06 Oktober 2015 | Thailand, Bangkok

4-10-15 om 18:00 uur was het de bedoeling dat ons avontuur zou beginnen. Dit werd uiteindelijk 18:50, 50 minuten vertraging op Schiphol. Desalniettemin een goeie vlucht gehad. Mijn reisgenoot heeft na uur pas vliegen al een cola over iemand heen gegooid. Maar ja ken gebeuren. Na ruim 10 uur vliegen en een uur met de bus kwamen we aan bij ons hotel. Helemaal gebroken. Even een uur ons ogen dicht gedaan. We zijn toe naar wen tempel geweest, de Wat Pho. Erg indrukwekkend allemaal en een hoop goud. We zijn met de tuktuk geweest. Was grappig om wen kee mee te maken. Verder hebben we niet veel gedaan.

6-10-15
We wilde vandaag naar het strand. Dus zo gezegt zo gedaan. We zijn 4,5 uur op pad geweest voordat we eindelijk bij het strand waren... Erg blauw zag het water er biet uit. Eerder bruin en groen. Maar goed, schijn je ook gezien te moeten hebben. We hebben de Walking Street gelopen. Dat schijnt een bekende straat te zijn, dus die hebben we meteen maar even mee gepakt. Wr was een hoop glitter en glamour. Veel vrouwen verkleed als mannen en andersom. Maar enig om een keer te bekijken. Verder hebben we op het terras gegeten en 4,5 uur terug gereden. Om 23:00 uur waren we weer in ons hotel en hebben we nog even gezeten en gehangen.