Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Femke Catshoek - WaarBenJij.nu Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Femke Catshoek - WaarBenJij.nu

Chiang Mai

Door: Femke Catshoek

Blijf op de hoogte en volg Femke

11 Oktober 2015 | Thailand, Chiang Mai

We zijn gisteren met de trein naar Chiang Mai gereden. Welteverstaan een nachttrein. We zaten met zijn 4e in een copee. Gelukkig waren dit ook Nederlanders. We hebben samen zitten kaarten en yatzee gespeeld. Erg gezellig. We ging rond half 12 slapen. Voor een bed in de trein heb ik nog aardig lekker geslapen. Het was bijzonder om dit eens mee te maken. We kwamen rond 10:00 uur aan op het station van Chiang Mai. Daar werden we opgehaald en naar ons hotel gebracht. Rond half 11 waren we er. Helaas konden we vanaf 14:00 uur inchecken. We zijn eerst door Chang Mai rond gelopen en ergens wat gedronken. Het zag er goed uit. Toen we eindelijk ons hotelkamer in mochten hebben we meteen maar even de was gedaan. Nu hangt alles met zelf gemaakte waslijnen en over stoelen te drogen. Airco op 31 graden en wij ondertussen op pad.... Was het idee. Bleek uiteindelijk dat de airco na een tijd uitsloeg whaha. Dus nu maar buiten gehangen op de zelfgemaakt waslijnen.
In de avond hebben we ergens wat gegeten en zijn we doorgegaan naar de avondmarkt. Grote en drukke markt,maar wel erg leuk. Bij toeval kwamen we een tempel tegen de mensen net aan het bidden waren. We zijn er tussen gaan zitten en hebben een tijd geluisterd naar het gezang.
Rond half 9 zijn we weer terug gegaan naar ons hotelkamer en hebben we de boel een beetje opgeruimd. Na het opruimen zijn we naar beden gegaan bij de receptie en hebben we een potje geyateet. Overigens krappies an verloren...

• 11 Oktober 2015 - 18:30

Geja:

Gaat je was toch nog stinken

• 11 Oktober 2015 - 18:36

Gaaf van de nachttrein, wie maakt mee, jullie.
    Dan een tempel in waar de monniken hun lied zingen, bijzonder en appart om te beleven.
    Jullie maken zo een prachtreis meiden

• 13 Oktober 2015 - 16:57

Linda:

Beetje jammer van het yathzeen.......