Rondlopen - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Femke Catshoek - WaarBenJij.nu Rondlopen - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Femke Catshoek - WaarBenJij.nu

Rondlopen

Door: Femke Catshoek

Blijf op de hoogte en volg Femke

20 Oktober 2015 | Australië, Melbourne

Zondag hebben we door Melbourne rondgelopen en uiteten geweest. Maandag hebben we ook rondgelopen en een hoop dingen gezien. Het is een mooi stad om rond te lopen. Ook een plek gevonden voor free wifi :d. Vandaag zijn we naar de Royal Botanic Gardens geweest. Super mooi om te zien. Op een gegeven moment zochten we een tram, maar we zaten net buiten de free train point. We wilde een kaartje gaan halen, enkelt lukte dat niet helemaal. Dus we vroegen hulp aan een meneer. Deze wilde ons helpen maar omdat we maar 1 tram moesten en de volgende dag niet meer, gad die meneer ons een lift naar de goeie halte. Heel pittig van hem. We zijn gestopt bij een restaurant van George Calombaris en hebben een foto gemaakt... Ik durfde niet naar binnen whaha. Morgen middag vliegen we naar Tasmanië.

• 20 Oktober 2015 - 21:04

Geja:

Leuk dat jullie zoveel doen en zien. Jammer dat je niet bij George naar binnen durfde. Had je wel hem de groeten uit dutchie kunnen doen en vertellen dat wij trouwe kijkers zijn.
    Ik hoop dat jullie morgen een rustige vlieg overtocht hebben met weinig turbelentie en een rustige aankomst zonder EHBO verrichtingen. Heel veel plezier in de bushbush met hopelijk weinig ongedierte en nachtelijke geluiden.
    Tasmanie, Femke, wat je zo graag wilde gaat nu gebeuren. Heel veel plezier meiden.