3 dagen Katoomba - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Femke Catshoek - WaarBenJij.nu 3 dagen Katoomba - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Femke Catshoek - WaarBenJij.nu

3 dagen Katoomba

Door: Femke Catshoek

Blijf op de hoogte en volg Femke

01 December 2015 | Australië, Katoomba

3 dagen Katoomba

De eerste dag in Katoomba hebben we een wellness dag gehouden. Het was mistig en het regende. We hadden een andere route opkregen bij de receptie, zodat we langs 3 uitkijkpunten zouden rijden. Maar vanwege het slechte weer hebben we de normale route gereden. We zijn naar een wellness centrum gereden en toevallig hadden ze nog plaats voor 2 personen. We hebben een nek,schouder en rug massage... Zeer pijnlijk maar goed. Later konden we nog gebruik maken van het bubbelbad, Turks stoombad en sauna. En om de dag af te sluiten hebben we sushi gegeten.

Dag 2 hebben we wel gewandeld, het was een warme dag. We hebben de giant stairs gelopen. Oftewel de 1000 trappen. Gelukkig alleen naar beneden. Onderweg zijn we mooi uitkijk punten en watervallen tegen gekomen. Het was op sommige stukken een pittige wandeling. We zijn met trein omhoog gegaan. We zaten helemaal voorin. Pittig stijl. Eind van de middag alvast onze tas een beetje aan het inpakken, zodat we dit niet op het laatste moment hoeven te doen.

Dag 3 hebben we de Katoomba waterfalls gelopen. Onderweg zijn we een aantal grote watervallen tegen gekomen. Het was een korte wandeling. We hebben die dag een aantal spellen gedaan en nog meer troep opgeruimd. Aan het eind van de middag kwamen Nikki en Martin langs en hebben we samen gegeten. Na afloop nog een biertje gedronken en lekker buiten gezeten.

De volgende dag kregen we ontbijt van Nikki en Martin. Spek met eieren, paprika en meloen. Het was een heerlijke brunch. Op naar Sydney voor de laatste 3 dagen en dan huis!

• 01 December 2015 - 08:26

Geja:

Je hebt weer mooie dingen gezien Fem. Gezellig afgesloten met de oostenrijkers. Nog een paar dagen een citytrip in Sydnie en dan vliegen. Juliie hebben wel een pracht avontuur beleefd. En wij ook met alle verhalen en fotos.
    Nog veel plezier de laasts dagen daar en ik zie jullie bij de gate.XX